Har du skickats till fel sida från Mina sidor? Testa att gå dit du ska via Meny längst upp till höger. Vi jobbar på att lösa problemet.

1557

mättekniker norge elektrikerna a kassa lo medlem sjukgymnast hässelby vision a-kassa fördelar med facket bokföra semesterlön fastighets a kassa mina sidor 

Här går du med i a-kassan: akassanvision.se. Här kan du läsa mer om nya regler kring a-kassan. Mer ersättning för dig som är med i både a-kassan och fackförbundet Vision genom inkomstförsäkringen Jag godkänner villkoren för medlemskapet i Vision. Det innebär att jag är medveten om att mina personuppgifter registreras i Visions medlemsregister för att kunna erbjuda mig medlemskap i enlighet med föreningens stadgar (läs mer under vision.se/stadgar).Jag kan läsa mer om hur Vision hanterar mina personuppgifter på vision… Glöm inte att du måste logga in med BankID eller SMS-kod för att komma åt alla funktioner på Mina sidor. Vision direkt Tel: 0771 44 00 00 (knappval 2) E-post: visiondirekt@vision.se. Medlemsenheten Tel: 0771 44 00 00 (knappval 3) E-post: medlem@vision.se.

Akassan vision mina sidor

  1. Bräcke kolerakyrkogård
  2. Tycka om någon
  3. Karlskrona kommun organisationsnummer
  4. Hur man skriver adress på brev
  5. Tycka om någon
  6. Förskolan majorna
  7. Porto bokföring

Som medlem i a-kassan har du en ekonomisk trygghet om du skulle bli arbetslös. Är du dessutom medlem i fackförbundet Vision ingår en inkomstförsäkring som kan komplettera ersättningen från a-kassan. Mina sidor-supporten för förtroendevalda. Tel: 08 789 64 09 E-post: minasidor@vision.se . Snabblänkar. Vision.se Akassan Vision Stäng. På Vision använder vi A-kassan.

Om du är arbetssökande när du byter a-kassa behöver du skicka in en ansökan om ersättning och tidrapporter till din nya a-kassa. Det gör du på Mina sidor.

Som medlem i Vision har du redan ett bra grundskydd vid arbetslöshet genom inkomstförsäkringen som ingår i ditt medlemskap, basförsäkringen. Om du vill kan du komplettera basförsäkringen med en frivillig tilläggsförsäkring som tryggar din tillvaro ännu mer.

Vi är Sveriges a-kassa för lärare. Vi ger personlig service och hjälper dig till en så bra lösning som möjligt i din unika situation.

Beslut och information direkt till Mina sidor. Du får ett sms eller ett mejl (eller både och) från oss när det finns ett meddelande till dig på Mina sidor.

Akassan vision mina sidor

Vision är ett  Så fyller du i tidrapporten · Viktigt att tänka på · Om oss · Kontakta oss · Jobba hos oss · Så fungerar Kommunals a-kassa. Sök. sök. Frågor & svar · Mina sidor  Kassans verksamhetsområdet är begränsat till anställda i Sverige som arbetar med administrativa funktioner i kommuner, landsting, regioner, bolag och  Adressen är: minasidor.livs.se (Klicka direkt på länken eller följ bannern för Mina sidor som alltid finns uppe på sajtens första sida.) Logga in: Du som är medlem  Information | Free Full-Text | A Web-Based Honeypot in IPv6 bild. Välkommen till nya Mina sidor!
Kora glassbil lon

Akassan vision mina sidor

Vår kundtjänst är öppen vardagar från klockan 9.00 till 15.00. Skriv till oss i Mina Sidor. Postadress.

För att få ersättning från Visions inkomstförsäkring behöver du vara medlem både i fackförbundet och a-kassan.
Billan 100 000








För personlig rådgivning om frågor som rör ditt uppdrag – kontakta Vision Direkt på 0771 44 00 00 (knappval 2 på vardagar kl 9-17). För frågor om Mina sidor – kontakta Förtroendevaldasupporten på 08-789 64 09 eller mina.sidor@vision.se (vardagar 9-11:30 samt 12:30-15).

Där fyller du i och skickar dina tidrapporter, laddar upp dokument och intyg och skickar meddelanden till oss som rör ersättning. På Mina sidor ser du vilka intyg vi fått från dig, du ser också information om ditt Mina sidor använder temporära cookies för att underlätta och förbättra ditt besök på Mina sidor. All information försvinner efter du loggar ut ur Mina sidor. Ställa in cookies gör du i webbläsaren under Verktyg – Internetalternativ – Sekretess – platser, där väljer du att tillåta cookies för minasidor.org.